Normal view MARC view ISBD view

Calidad total en la gestión de servicios Zeithaml, Valarie A. ; Parasuraman, A. ; Berry, Leonard L.

Contributor(s): Berry, Leonard L | Parasuraman, A.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Díaz de Santos 1990Description: 256 p.ISBN: 84-7978-061-4.Subject(s): Avaluació dels alumnes | Administració educativa | Gestió escolar | Qualitat de l'educacióSummary: L'excel·lència en la qualitat de gestió de serveis als clients constitueix la marca de l'èxit en les empreses de servei i en els fabricants de productes que requereixen serveis fiables. La qualitat en la gestió de serveis és l'habilitat per a entregar el que es promet. Els autors presenten un model que permet aconseguir l'equilibri entre les percepcions del consumidor o usuari d'un servei en particular i la seva necessitat de dit servei. El model controla cinc atributs: fiabilitat, empatia, seguretat, capacitat de resposta i elements tangibles.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Cal (Browse shelf) Available 498

L'excel·lència en la qualitat de gestió de serveis als clients constitueix la marca de l'èxit en les empreses de servei i en els fabricants de productes que requereixen serveis fiables. La qualitat en la gestió de serveis és l'habilitat per a entregar el que es promet. Els autors presenten un model que permet aconseguir l'equilibri entre les percepcions del consumidor o usuari d'un servei en particular i la seva necessitat de dit servei. El model controla cinc atributs: fiabilitat, empatia, seguretat, capacitat de resposta i elements tangibles.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha