Normal view MARC view ISBD view

Com ens ho fem? propostes per educar en la diversitat Aldámiz Echevarría, M.

By: Aldámiz Echevarría, M.
Contributor(s): Adaptació curricular individualitzada (ACI) | Projecte curricular de centre (PCC).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de Guix 119.Publisher: Barcelona Graó 2000Description: 153 p.ISBN: 84-7827-226-7.Subject(s): Adaptació curricular | Atenció a la diversitat | Currículum vitae | Educació inclusiva | Educació física | Educació infantil | Educació primària | Educació secundària obligatòria | Integració escolar | Educació especial | Participació escolar | Professors | IndicadoSummary: És possible educar en la diversitat? Com es poden superar les dificultats que, dia rere dia, es troben a les aules? Què fer amb el cansament immens i profund dut cada dia a casa i que s'esdevé arran de la suma de les petites, però constants, dificultats que es troben a la pràctica?, com és que aquelles estratègies que al començament funcionen després no són útils? Tanmateix la intenció no és oferir preguntes perquè allò que el professorat vol trobar són respostes. En els capítols d'aquesta obra es presenten un seguit de propostes que són fruit de les preguntes sorgides de la pràctica, de la recerca de respostes amb reflexions compartides, de l'experimentació de propostes innovadores i de contrastar tot això amb la pràctica, on es troben límits i possibilitats. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Com (Browse shelf) Available 20150538

És possible educar en la diversitat? Com es poden superar les dificultats que, dia rere dia, es troben a les aules? Què fer amb el cansament immens i profund dut cada dia a casa i que s'esdevé arran de la suma de les petites, però constants, dificultats que es troben a la pràctica?, com és que aquelles estratègies que al començament funcionen després no són útils? Tanmateix la intenció no és oferir preguntes perquè allò que el professorat vol trobar són respostes. En els capítols d'aquesta obra es presenten un seguit de propostes que són fruit de les preguntes sorgides de la pràctica, de la recerca de respostes amb reflexions compartides, de l'experimentació de propostes innovadores i de contrastar tot això amb la pràctica, on es troben límits i possibilitats. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha