Normal view MARC view ISBD view

Cómo dar respuesta a los conflictos la disciplina en la enseñanza secundaria Casamayor, Gregorio

By: Casamayor, Gregorio.
Contributor(s): Reglament de règim intern / Educació (RRI) | Unitat d'adaptació curricular (UAC).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula. Serie pedagogía 128.Publisher: Barcelona Graó 1998Description: 159 p.ISBN: 84-7827-188-0.Subject(s): Adolescència | Conflictivitat escolar | Convivència | Disciplina | Educació secundària obligatòria | Gestió escolar | Intervenció educativa | Mediació escolar | Resolució de conflictesSummary: Una societat en constant canvi i revisió dels valors tradicionals incideix especialment en els més joves. Els conceptes de democràcia, de llibertat, de participació, d'autonomia i de responsabilitat són interpretats i qüestionats en profunditat. Si a aquesta situació general afegim una escolarització no selectiva i integradora, els reptes que ha de plantejar-se l'escola són d'una magnitud important. Les situacions conflictives en els centres són un reflex de les tensions socials. L'escola no pot afrontar els reptes d'aquesta societat amb els instruments educatius pensats per altres alumnes i altres finalitats. Aquest llibre pretén oferir al professorat distintes maneres d'afrontar els conflictes en els centres. El seu enfocament va destinat a prevenir, però també a analitzar que s'ha de fer quan els conflictes ja han sorgit donant resposta tant en el tractament individual com al de grup-classe i al del centre. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Com (Browse shelf) Available 20150543

Una societat en constant canvi i revisió dels valors tradicionals incideix especialment en els més joves. Els conceptes de democràcia, de llibertat, de participació, d'autonomia i de responsabilitat són interpretats i qüestionats en profunditat. Si a aquesta situació general afegim una escolarització no selectiva i integradora, els reptes que ha de plantejar-se l'escola són d'una magnitud important. Les situacions conflictives en els centres són un reflex de les tensions socials. L'escola no pot afrontar els reptes d'aquesta societat amb els instruments educatius pensats per altres alumnes i altres finalitats. Aquest llibre pretén oferir al professorat distintes maneres d'afrontar els conflictes en els centres. El seu enfocament va destinat a prevenir, però també a analitzar que s'ha de fer quan els conflictes ja han sorgit donant resposta tant en el tractament individual com al de grup-classe i al del centre. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha