Normal view MARC view ISBD view

Cómo fomentar la participación en la escuela propuestas de actividades Puig Rovira, Josep M.

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Pedagogía. Teoría y práctica 144.Publisher: Barcelona Graó 2000Description: 189 p.ISBN: 84-7827-222-4.Subject(s): Activitats extraescolars | Alumnes | Aprenentatge servei | Assemblea de classe | Avaluació de l'Educació | Centres docents públics | Ciutadania | Civisme | Comunicació | Conflictivitat escolar | Convivència | Cooperació | Cultura | Democràcia | Diàleg | Educació en valorsSummary: Aquest llibre pretén assolir un doble objectiu: reflexionar sobre la participació dels alumnes i les alumnes en la vida de l’escola i proposar als educadors idees i recursos útils per aconseguir aquesta finalitat. Pretén també ser una eina per als docents que s’esforcen en la construcció d’una escola democràtica i intenta traduir els valors que inspiren la democràcia en pràctiques pedagògiques que els donen vida. Els valors i els principis democràtics són elements fonamentals i imprescindibles, però no suficients per construir una escola participativa. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 33 Com (Browse shelf) Available 20150548

Aquest llibre pretén assolir un doble objectiu: reflexionar sobre la participació dels alumnes i les alumnes en la vida de l’escola i proposar als educadors idees i recursos útils per aconseguir aquesta finalitat. Pretén també ser una eina per als docents que s’esforcen en la construcció d’una escola democràtica i intenta traduir els valors que inspiren la democràcia en pràctiques pedagògiques que els donen vida. Els valors i els principis democràtics són elements fonamentals i imprescindibles, però no suficients per construir una escola participativa. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha