Normal view MARC view ISBD view

Comunidades de aprendizaje dossier informativo sobre el proyecto @

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Universitat de Barcelona. CREA 2004Description: 1 dossier amb paginació múltiple.Subject(s): Absentisme escolar | Aprenentatge constructivista | Aprenentatge dialògic | Autonomia (Ensenyament) | Ciutadania | Ciutats | Ciutat educadora | Civisme | Comunitats d'aprenentatge | Comunitat educativa | Conflictes socials | Conflictivitat escolar | Constructivisme (Summary: Dossier que inclou una selecció d'articles de revistes sobre les comunitats d'aprenentatge i l'aprenentatge dialògic. Aquests articles aporten reflexions teòriques i experiències pràctiques de l'àmbit espanyol, destacant-se les aportacions fetes a les I Jornadas educativas en el Parc Científic de Barcelona, el 22-23 de novembre de 1999: M. Sánchez. La Verneda-Sant Martí: a school where people dare to dream; Programa de desarrollo escolar; Éxito para todos; Escuelas aceleradas; Pugivert i Mallart, Lídia. Aprendizaje dialógico. Es complementa amb un ampli apartat de bibliografia. (Autor/MB)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Com (Browse shelf) Available 20150566

Dossier que inclou una selecció d'articles de revistes sobre les comunitats d'aprenentatge i l'aprenentatge dialògic. Aquests articles aporten reflexions teòriques i experiències pràctiques de l'àmbit espanyol, destacant-se les aportacions fetes a les I Jornadas educativas en el Parc Científic de Barcelona, el 22-23 de novembre de 1999: M. Sánchez. La Verneda-Sant Martí: a school where people dare to dream; Programa de desarrollo escolar; Éxito para todos; Escuelas aceleradas; Pugivert i Mallart, Lídia. Aprendizaje dialógico. Es complementa amb un ampli apartat de bibliografia. (Autor/MB)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha