Normal view MARC view ISBD view

La Conquesta de l'autonomia Falk, Judit (ed.)

By: Falk, Judit.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 49.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2004Description: 65 p.ISBN: 84-95988-41-0.Subject(s): Aprenentatge | Atenció a la infància i a l'adolescència | Autonomia (Ensenyament) | Coneixement | Constructivisme (Educació) | Desenvolupament de la personalitat | Desenvolupament infantil | Educació afectiva | Educació infantil | Educació sexual | Educadors | EmocionsSummary: La conquesta de l'autonomia personal apropa, amb el rigor que caracteritza la teoria i la pràctica de Lóczy, a dues grans qüestions de l'educació: l'acció de l'infant, l'element bàsic per al seu desenvolupament, i l'acció de la persona que en té cura. L'educador facilita i crea les condicions perquè cada infant experimenti totes les seves potencialitats. És una acció coordinada entre l'infant i el seu mestre, en la qual no és possible dissociar moviment, emoció, cognició, intel·ligència, coneixement, etc. És evident que no hi ha dicotomia entre tenir cura i educar, en tota acció de cura hi ha una acció educativa i a l'inrevés, especialment en aquestes edats. Els autors aprofundeixen en la idea del respecte als infants, en tot moment, en tota l'activitat diària, com a persones que tenen dret a conquerir la seva autonomia. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 30 Con (Browse shelf) Available 20150574

La conquesta de l'autonomia personal apropa, amb el rigor que caracteritza la teoria i la pràctica de Lóczy, a dues grans qüestions de l'educació: l'acció de l'infant, l'element bàsic per al seu desenvolupament, i l'acció de la persona que en té cura. L'educador facilita i crea les condicions perquè cada infant experimenti totes les seves potencialitats. És una acció coordinada entre l'infant i el seu mestre, en la qual no és possible dissociar moviment, emoció, cognició, intel·ligència, coneixement, etc. És evident que no hi ha dicotomia entre tenir cura i educar, en tota acció de cura hi ha una acció educativa i a l'inrevés, especialment en aquestes edats. Els autors aprofundeixen en la idea del respecte als infants, en tot moment, en tota l'activitat diària, com a persones que tenen dret a conquerir la seva autonomia. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha