Normal view MARC view ISBD view

Consideraciones sobre la educación artística Arnheim, Rudolf

By: Arnheim, Rudolf.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Paidós 1993Description: 99 p.Subject(s): Educació artística | Educació infantil | Educació primàriaSummary: El doctor Arnheim ha fet grans aportacions en el camp de l'educació artística al llarg de més de quaranta anys, i el Getty Center s'honora a presentar les seves consideracions sobre l'educació artística com a resum de gran part d'aquest treball. L'atenció al tot i a les seves parts constituents és una de les lliçons més importants que poden ensenyar les arts. La fragmentació del contingut en formes que no proporcionin al nen un significat per al tot no és probable que sigui especialment significativa. Gran part de l'ensenyament i els plans d'estudi de les nostres escoles tenen aquest caràcter fragmentat. Les distincions que fa Arnheim entre intuició i intel·lecte ens recorden que una part que no té camp no té tampoc arrel.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Con (Browse shelf) Available 20150575

El doctor Arnheim ha fet grans aportacions en el camp de l'educació artística al llarg de més de quaranta anys, i el Getty Center s'honora a presentar les seves consideracions sobre l'educació artística com a resum de gran part d'aquest treball. L'atenció al tot i a les seves parts constituents és una de les lliçons més importants que poden ensenyar les arts. La fragmentació del contingut en formes que no proporcionin al nen un significat per al tot no és probable que sigui especialment significativa. Gran part de l'ensenyament i els plans d'estudi de les nostres escoles tenen aquest caràcter fragmentat. Les distincions que fa Arnheim entre intuició i intel·lecte ens recorden que una part que no té camp no té tampoc arrel.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha