Normal view MARC view ISBD view

Construir la escuela intercultural reflexiones y propuestas para trabajar la diversidad étnica y cultural Essomba Gelabert, Miquel Àngel (coord.)

By: Essomba Gelabert, Miquel Àngel.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula 141.Publisher: Barcelona Graó 1999Description: 196 p.ISBN: 84-7827-217-8.Subject(s): Educació inclusiva | Immigració | Racisme | Tecnologia de la informació | TransversalitatSummary: El llibre vol ser un reflex d'aquesta realitat. Diversos autors i autores, tant des del món universitari com des de la pràctica docent, ofereixen aportacions teòriques i pràctiques concretes sobre l'escola intercultural. Després de fer un recorregut pels temes més signiticatius en l'actualitat sobre la dimensió intercultural de l'educació, es procedeix a l'anàlisi dels seus agents participants i del seus continguts. Finalitzant l'obra amb diversos textos que aborden la forma d'afrontar un fenomen tan complex i preocupant com l'alta concentració de l'alumnat immigrat en alguns centres educatius.(Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 01 Con (Browse shelf) Available 806

El llibre vol ser un reflex d'aquesta realitat. Diversos autors i autores, tant des del món universitari com des de la pràctica docent, ofereixen aportacions teòriques i pràctiques concretes sobre l'escola intercultural. Després de fer un recorregut pels temes més signiticatius en l'actualitat sobre la dimensió intercultural de l'educació, es procedeix a l'anàlisi dels seus agents participants i del seus continguts. Finalitzant l'obra amb diversos textos que aborden la forma d'afrontar un fenomen tan complex i preocupant com l'alta concentració de l'alumnat immigrat en alguns centres educatius.(Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha