Normal view MARC view ISBD view

Creatividad / improvisación

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Eufonía. Didáctica de la música 8.Publisher: Barcelona Graó 1997Description: 127 p.ISSN: 1135-6308.Subject(s): Creativitat | Educació artística | Educació infantil | Educació secundària obligatòria | Llibres de text | Currículums (Ensenyament) | Mestres | Música | ProfessorsSummary: La creativitat continua sent un àrea prioritària en els processos formatius, malgrat que no sempre se li hagi atribuït la importància que realment posseeix. El monogràfic arrenca amb l'anàlisi actual sobre la creativitat des d'una perspectiva psicològica, amb suggeriments per desenvolupar aquesta capacitat a l'aula de música mitjançant la pràctica de la improvisació. A continuació s'aporten reflexions sobre la creació i improvisació com a formes complementàries d'establir relacions entre so, ordre i número. Es planteja la creativitat com el desenvolupament de les capacitats crítiques i expressives. (Autor/MB)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Cre (Browse shelf) Available 865

La creativitat continua sent un àrea prioritària en els processos formatius, malgrat que no sempre se li hagi atribuït la importància que realment posseeix. El monogràfic arrenca amb l'anàlisi actual sobre la creativitat des d'una perspectiva psicològica, amb suggeriments per desenvolupar aquesta capacitat a l'aula de música mitjançant la pràctica de la improvisació. A continuació s'aporten reflexions sobre la creació i improvisació com a formes complementàries d'establir relacions entre so, ordre i número. Es planteja la creativitat com el desenvolupament de les capacitats crítiques i expressives. (Autor/MB)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha