Normal view MARC view ISBD view

Criterios psicopedagógicos y recursos para atender la diversidad en secundaria Onrubia, Javier (coord.) ; Fillat, Maria Teresa ; Martínez Nó, Maria Dolores ; Udina, Manuel

Contributor(s): Fillat, Maria Teresa | Udina, Manuel | Martínez Nó, Maria Dolores.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula 201.Publisher: Barcelona Graó 2004Description: 140 p.ISBN: 84-7827-350-6.Subject(s): Adaptació curricular | Aprenentatge | Atenció a la diversitat | Ciència | Currículum vitae | Disseny curricular | Educació inclusiva | Marginació social | Gestió escolar | Llengua i ensenyament | Matemàtica | Educació especial | Programes de formació | Psicologia de lSummary: Es proposen, per a tres àrees curriculars específiques (ciències experimentals, llengua i matemàtiques), criteris i recursos concrets per afavorir a l’aula una resposta inclusiva a la diversitat de l’alumnat. Els criteris proposats es van elaborar en el marc d’un treball realitzat pels autors per al servei de gestió de programes educatius del Departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Autor/MG)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Cri (Browse shelf) Available 880

Es proposen, per a tres àrees curriculars específiques (ciències experimentals, llengua i matemàtiques), criteris i recursos concrets per afavorir a l’aula una resposta inclusiva a la diversitat de l’alumnat. Els criteris proposats es van elaborar en el marc d’un treball realitzat pels autors per al servei de gestió de programes educatius del Departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya. (Autor/MG)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha