Normal view MARC view ISBD view

Criteris psicopedagògics per a l'atenció a la diversitat

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Description: 92 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Avaluació de l'Educació | Currículum vitae | Disseny curricular | Educació secundària obligatòriaSummary: Aquest material pretén oferir alguns criteris per a l'adaptació del currículum des de la perspectiva de la resposta educativa a la diversitat del conjunt d'alumnes. Són el resultat d'un encàrrec dels Servei de Gestió de Programes Educatius per elaborar un material adreçat als membres dels EAPS, i en concret per al nivell de l'ESO. Pel que fa al terme 'criteris', vol remarcar el caràcter al mateix temps prou obert, però també prou concret i orientador, que intenten tenir les propostes que es presenten. El caràcter prou concret i orientador és també imprescindible per a un material que hom pretén autènticament útil i instrumental per als professionals de l'assessorament pedagògic.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Cri (Browse shelf) Available 883

Aquest material pretén oferir alguns criteris per a l'adaptació del currículum des de la perspectiva de la resposta educativa a la diversitat del conjunt d'alumnes. Són el resultat d'un encàrrec dels Servei de Gestió de Programes Educatius per elaborar un material adreçat als membres dels EAPS, i en concret per al nivell de l'ESO. Pel que fa al terme 'criteris', vol remarcar el caràcter al mateix temps prou obert, però també prou concret i orientador, que intenten tenir les propostes que es presenten. El caràcter prou concret i orientador és també imprescindible per a un material que hom pretén autènticament útil i instrumental per als professionals de l'assessorament pedagògic.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha