Normal view MARC view ISBD view

Cultura, política y práctica educativa Giroux, Henry A.

Contributor(s): Freire, Paulo.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula 158.Publisher: Barcelona Graó 2001Description: 141 p.ISBN: 87-7827-252-6.Subject(s): Aprenentatge | Cultura | Educació emocional | Multiculturalisme | Política culturalSummary: Reflexió sobre els poders que imposen una subordinació de l'educació i la cultura a les dinàmiques de mercat. Les crítiques a allò que està permès pensar, des del comercialisme de Walt Disney a les limitacions conservadores del multiculturalisme, obren espai per a les dinàmiques de resistència i transformació. El replantejament de la política cultural genera nous debats i noves alternatives que permeten desbordar les iniciatives neoliberals des d'una revalorització de la proposta de Paulo Freire: una comprensió crítica del valor dels sentiments, les emocions i el desig com a part del procés d'aprenentatge. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Cul (Browse shelf) Available 910

Reflexió sobre els poders que imposen una subordinació de l'educació i la cultura a les dinàmiques de mercat. Les crítiques a allò que està permès pensar, des del comercialisme de Walt Disney a les limitacions conservadores del multiculturalisme, obren espai per a les dinàmiques de resistència i transformació. El replantejament de la política cultural genera nous debats i noves alternatives que permeten desbordar les iniciatives neoliberals des d'una revalorització de la proposta de Paulo Freire: una comprensió crítica del valor dels sentiments, les emocions i el desig com a part del procés d'aprenentatge. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha