Normal view MARC view ISBD view

El Currículo en conflicto perspectivas sociales, propuestas educativas y reforma escolar progresista Beyer, Landon E. ; Liston, Daniel P.

By: Beyer, Landon E.
Contributor(s): Liston, Daniel P.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Akal 1996Description: 279 p.Subject(s): Centres docents públics | Currículum vitae | Elecció de centre | Models didàctics | Planificació educativa | Racisme | Reforma educativa | Teoria de l'educacióSummary: S'analitzen diversos punts de vista que es plantegen en els debats sobre els currículums de les escoles i universitats públiques, el multiculturalisme, el canon i els fins de l'educació. Continguts: El camp curricular i els seus camps essencials, el llegat històric, la nova dreta: individualisme, lliure mercat i caràcter, l'estat del benestar, les dinàmiques de domini: crítiques radicals de classe, de gènere i raça, postmodernitat, cap a un nou progressisme, proposta progressista.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Cur (Browse shelf) Available 924

S'analitzen diversos punts de vista que es plantegen en els debats sobre els currículums de les escoles i universitats públiques, el multiculturalisme, el canon i els fins de l'educació. Continguts: El camp curricular i els seus camps essencials, el llegat històric, la nova dreta: individualisme, lliure mercat i caràcter, l'estat del benestar, les dinàmiques de domini: crítiques radicals de classe, de gènere i raça, postmodernitat, cap a un nou progressisme, proposta progressista.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha