Normal view MARC view ISBD view

Diagnóstico en educación teoría, modelos y procesos Sobrado Fernández, Luís M.

By: Sobrado Fernández, Luís.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Biblioteca nueva 2002Description: 379 p.Subject(s): Avaluació dels alumnes | Avaluació de l'Educació | Diagnòstic | Orientació escolarSummary: Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi, valoració interpretativa i conseqüent presa de decisions, referent a una persona o grup, a una institució, projecte, etc. Es presenta l'articulació necessària entre el diagnòstic i la orientació en les seves diverses expressions i els processos i instrumentació en les seves connexions amb la realitat educativa i socioprofessional. Inclou bibliografia, esquemes i aspectes didàctics.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Dia (Browse shelf) Available 1075

Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi, valoració interpretativa i conseqüent presa de decisions, referent a una persona o grup, a una institució, projecte, etc. Es presenta l'articulació necessària entre el diagnòstic i la orientació en les seves diverses expressions i els processos i instrumentació en les seves connexions amb la realitat educativa i socioprofessional. Inclou bibliografia, esquemes i aspectes didàctics.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha