Normal view MARC view ISBD view

Dialogar y transformar pedagogía crítica del siglo XXI Aubert, Adriana

Contributor(s): Freire, Paulo.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Crítica y fundamentos 2.Publisher: Barcelona Graó 2004Description: 142 p.ISBN: 84-7827-330-1.Subject(s): Adaptació curricular | Adaptació escolar | Adaptació social | Aprenentatge | Atenció a la diversitat | Comunitats d'aprenentatge | Conflictes socials | Conflictivitat escolar | Convivència | Disseny curricular | Dones | Dret a l'educació | Dret social | Drets humansSummary: Recull teories i pràctiques que tracten de com superar la segregació educativa dels últims anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. És possible una educació igualitària enfront d’una altra basada en marginar als difícils de classe o a organitzar itineraris educatius especials per a ells. Es demostra que la pedagogia crítica del s. XXI està experimentant una pujada espectacular que es basa en noves enegies utòpiques: 'Altre món és possible', del Fòrum Social Mundial, en les teories socials i educatives: Habermas, Chomsky o Freire i en les noves pràctiques educatives transformadores: comunitats d'aprenentatge o escoles democràtiques. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Dia (Browse shelf) Available 1077

Recull teories i pràctiques que tracten de com superar la segregació educativa dels últims anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. És possible una educació igualitària enfront d’una altra basada en marginar als difícils de classe o a organitzar itineraris educatius especials per a ells. Es demostra que la pedagogia crítica del s. XXI està experimentant una pujada espectacular que es basa en noves enegies utòpiques: 'Altre món és possible', del Fòrum Social Mundial, en les teories socials i educatives: Habermas, Chomsky o Freire i en les noves pràctiques educatives transformadores: comunitats d'aprenentatge o escoles democràtiques. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha