Normal view MARC view ISBD view

Diccionario europeo de la educación García Garrido, José Luis

By: García Garrido, José Luis.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Dykinson 1996Description: 639 p.Subject(s): Enciclopèdies i diccionaris | Política educativaSummary: Aquesta obra vol respondre al repte creixent que planteja la complexitat del teixit escolar europeu, que d'una manera o d'una altra s'ocupa del tema central de l'educació. Obtenir informació ràpida, clara i suficient sobre els diferents components d'aquest teixit variable no és quelcom que interessi només uns quants especialistes en qüestions internacionals, sinó un conujunt cada cop més ampli de professionals. Un determinat concepte important, fins i tot central, en un país de la Unió Europea no és gairebé utilitzat en un altre, o bé s'utilitza amb una càrrega conceptual diferent. En conseqüència, les veus que s'inclouen en aquests termes són accepcions properes o vocables que al·ludeixen al mateix contingut; sovint es tracta de vocables referents només a alguns sistemes escolars de la Unió, no a tots.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Rellotge
Educació 40 Dic (Browse shelf) Available 1094

Aquesta obra vol respondre al repte creixent que planteja la complexitat del teixit escolar europeu, que d'una manera o d'una altra s'ocupa del tema central de l'educació. Obtenir informació ràpida, clara i suficient sobre els diferents components d'aquest teixit variable no és quelcom que interessi només uns quants especialistes en qüestions internacionals, sinó un conujunt cada cop més ampli de professionals. Un determinat concepte important, fins i tot central, en un país de la Unió Europea no és gairebé utilitzat en un altre, o bé s'utilitza amb una càrrega conceptual diferent. En conseqüència, les veus que s'inclouen en aquests termes són accepcions properes o vocables que al·ludeixen al mateix contingut; sovint es tracta de vocables referents només a alguns sistemes escolars de la Unió, no a tots.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha