Normal view MARC view ISBD view

Diseño y evaluación de programas de educación emocional Bisquerra Alzina, Rafael

By: Bisquerra Alzina, Rafael.
Contributor(s): Bisquerra Alzina, Rafael.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: València Cisspraxis 2001Description: 231 p.Subject(s): Educació emocional | Intervenció educativa | Orientació escolarSummary: Aquest llibre tracta el tema de l'educació emocional des dels principis de la prevenció, desenvolupament i intervenció social i implica a diferents agents educatius i de la comunitat: la intervenció per programes. El diseny i l'avaluació de programes estan adaptats tant a diferents etapes del desenvolupament de la persona com als diferents nivells de formació, la qual cosa permet medir aspectes de l'educació emocional. S'exposen en aquest llibre els diferents programes d'orientació per al desenvolupament de la carrera, per els processos d'ensenyament-aprenentatge, per l'atenció a la diversitat i per la prevenció i el desenvolupament. També es parla de la fonamentació de la intervenció per programes i de la necessitat de l'educació emocional i dels instruments per la seva avaluació. Per últim, exposa el 'Cuestionario de Educación Emocional' (CEE).
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Dis (Browse shelf) Available 1170

Aquest llibre tracta el tema de l'educació emocional des dels principis de la prevenció, desenvolupament i intervenció social i implica a diferents agents educatius i de la comunitat: la intervenció per programes. El diseny i l'avaluació de programes estan adaptats tant a diferents etapes del desenvolupament de la persona com als diferents nivells de formació, la qual cosa permet medir aspectes de l'educació emocional. S'exposen en aquest llibre els diferents programes d'orientació per al desenvolupament de la carrera, per els processos d'ensenyament-aprenentatge, per l'atenció a la diversitat i per la prevenció i el desenvolupament. També es parla de la fonamentació de la intervenció per programes i de la necessitat de l'educació emocional i dels instruments per la seva avaluació. Per últim, exposa el 'Cuestionario de Educación Emocional' (CEE).

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha