Normal view MARC view ISBD view

Diversidad y educación la escuela inclusiva y el fortalecimiento como estrategia de cambio Lobato Quesada, Xilda

By: Lobato Quesada, Xilda.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Paidós educador 164.Publisher: México [etc] Paidós 2001Description: 71 p.Subject(s): Cooperació | Discapacitats | Educació inclusiva | Educació especialSummary: El model educatiu que empeny a la competència individual en comptes de fomentar la cooperació, s'està quedant enrrera. Però cada dia més escoles reconeixen el valor de la diversitat que es presenta a les aules i busquen desenvolupar el potencial de cada alumne en particular, amb l'objectiu de promoure un més ampli sentit de comunitat i companyerisme. L'autora descriu i defèn el moviment de l'educació inclusiva, el qual proposa una escola per a tots, que obri les portes a estudiants no només de races, religions i condicions socioeconòmiques diferents sinó també amb capacitats físiques i intel·lectuals diverses. És una escola contrària al sistema d'educació dual, predominant encara, que separa els alumnes en 'bons', 'regulars' i 'especials'.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Div (Browse shelf) Available 1189

El model educatiu que empeny a la competència individual en comptes de fomentar la cooperació, s'està quedant enrrera. Però cada dia més escoles reconeixen el valor de la diversitat que es presenta a les aules i busquen desenvolupar el potencial de cada alumne en particular, amb l'objectiu de promoure un més ampli sentit de comunitat i companyerisme. L'autora descriu i defèn el moviment de l'educació inclusiva, el qual proposa una escola per a tots, que obri les portes a estudiants no només de races, religions i condicions socioeconòmiques diferents sinó també amb capacitats físiques i intel·lectuals diverses. És una escola contrària al sistema d'educació dual, predominant encara, que separa els alumnes en 'bons', 'regulars' i 'especials'.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha