Normal view MARC view ISBD view

Diversitats en desigualtat una aproximació als alumnes sense èxit escolar Martínez Celorrio, Xavier

By: Martínez Celorrio, Xavier.
Contributor(s): Fundació Jaume Bofill.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Polítiques 15.Publisher: Barcelona Fundació Jaume Bofill 1996Description: 223 p.Subject(s): Alumnes | Atenció a la diversitat | Batxillerat | Competències autonòmiques | Currículum vitae | Educació secundària obligatòria | Experiències educatives | Formació professional | Fracàs escolar | Integració escolar | Política | Rendiment escolarSummary: L'informe s'emmarca en el projecte Èxit i Fracàs escolar a Catalunya finançat per la Fundació Jaume Bofill i realitzat entre 1992 i 1993 per un equip pluridisciplinari de la Fundació CIREM: Oriol Homs (sociòleg), Joaquim Casal (sociòleg i professor de la UAB), Jaume Funes (psicòleg i professor de la URL), Jaume Trilla (pedagog i professor de la UB), Xavier M. Celorrio (antropòleg i professor de la UB) i Neus Roca (psicòloga i professora de la UB). Es tracta d'una aproximació a la comprensió del fracàs escolar en tant és una experiència escolar i una vivència personal d'una mostra significativa d'alumnes. A més d'aportar elements de contrast amb els perfils de l'enquesta, proporciona elements d'anàlisi que enriqueixen la capacitat d'observació i comprensió d'un objecte d'estudi tan problemàtic com sensible i que genera més dilemes que veritats.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Div (Browse shelf) Available 1195

L'informe s'emmarca en el projecte Èxit i Fracàs escolar a Catalunya finançat per la Fundació Jaume Bofill i realitzat entre 1992 i 1993 per un equip pluridisciplinari de la Fundació CIREM: Oriol Homs (sociòleg), Joaquim Casal (sociòleg i professor de la UAB), Jaume Funes (psicòleg i professor de la URL), Jaume Trilla (pedagog i professor de la UB), Xavier M. Celorrio (antropòleg i professor de la UB) i Neus Roca (psicòloga i professora de la UB). Es tracta d'una aproximació a la comprensió del fracàs escolar en tant és una experiència escolar i una vivència personal d'una mostra significativa d'alumnes. A més d'aportar elements de contrast amb els perfils de l'enquesta, proporciona elements d'anàlisi que enriqueixen la capacitat d'observació i comprensió d'un objecte d'estudi tan problemàtic com sensible i que genera més dilemes que veritats.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha