Normal view MARC view ISBD view

L'Educació de l'alumnat de 14 i 16 anys a Catalunya Bordas, Immaculada

By: Bordas, Immaculada.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Description: 95 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Avaluació dels alumnes | Avaluació de l'Educació | Currículum vitae | Didàctica | Educació especial | Educació secundària obligatòria | Informes tècnics | Gestió escolar | ProfessorsSummary: En un primer informe que va publicar el Consell, el juliol de 1998, ja es van donar a conèixer els resultats acadèmics d'aquest alumnat de 14 i 16 anys. Ara, en el present document s'analitzen conjuntament les dades obtingudes amb els qüestionaris per a professorat, alumnat, equip directiu, famílies i membres dels consells escolars. S'ofereix, doncs, una visió més global de la realitat educativa per tal que es pugui reflexionar sobre el sistema educatiu a Catalunya. L'objectiu de l'informe és doble: Analitzar de manera integrada les dades recollides a Catalunya, per mitjà dels diferents qüestionaris elaborats per les comissions de treball, i conèixer quins dels aspectes analitzats poden afectar al rendiment de l'alumnat de 14 i 16 anys.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Edu (Browse shelf) Available 1252

En un primer informe que va publicar el Consell, el juliol de 1998, ja es van donar a conèixer els resultats acadèmics d'aquest alumnat de 14 i 16 anys. Ara, en el present document s'analitzen conjuntament les dades obtingudes amb els qüestionaris per a professorat, alumnat, equip directiu, famílies i membres dels consells escolars. S'ofereix, doncs, una visió més global de la realitat educativa per tal que es pugui reflexionar sobre el sistema educatiu a Catalunya. L'objectiu de l'informe és doble: Analitzar de manera integrada les dades recollides a Catalunya, per mitjà dels diferents qüestionaris elaborats per les comissions de treball, i conèixer quins dels aspectes analitzats poden afectar al rendiment de l'alumnat de 14 i 16 anys.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha