Normal view MARC view ISBD view

Educació i immigració : l'acollida als centres educatius / Miquel Àngel Alegre Canosa

By: Alegre Canosa, Miquel Àngel.
Contributor(s): Alegre Canosa, Miquel Àngel | Certificat d'Aptitud Pedagògica (CAP) | Programa de Garantia Social (PGS) | Taller d'adaptació escolar (TAE).
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Polítique 44.Publisher: Barcelona Mediterrània 2005Description: 154 p.ISBN: 84-8334-630-3.Subject(s): Adaptació curricular | Alumnes estrangers | Aprenentatge | Atenció a la diversitat | Aules d'acollida | Immigrants i escola | Escolarització | Immigrants -- Integració escolar - ESO | Pla d'Acollida del Centre Docent | GlobaliSummary: Aquest llibre analitza els sistemes d'acollida als centres catalans de secundària i respon a la voluntat de la Fundació Jaume Bofill d'aportar coneixement per promoure processos d'acollida globals que vagin més enllà de l'escola. Descriu les característiques dels sistemes d'acollida que s'estant desenvolupant i aporta elements de crítica recollits dels mestres i professors, constatant les distàncies entre la teoria i la pràctica. Tracta en concret sobre els processos d'acollida inicial, els processos d'escolarització, els processos de les relacions entre alumnes, entre alumnes d'origen immigrant i els personal docent i entre les famílies nouvingudes i el centre educatiu. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Edu (Browse shelf) Available 1267

Aquest llibre analitza els sistemes d'acollida als centres catalans de secundària i respon a la voluntat de la Fundació Jaume Bofill d'aportar coneixement per promoure processos d'acollida globals que vagin més enllà de l'escola. Descriu les característiques dels sistemes d'acollida que s'estant desenvolupant i aporta elements de crítica recollits dels mestres i professors, constatant les distàncies entre la teoria i la pràctica. Tracta en concret sobre els processos d'acollida inicial, els processos d'escolarització, els processos de les relacions entre alumnes, entre alumnes d'origen immigrant i els personal docent i entre les famílies nouvingudes i el centre educatiu. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha