Normal view MARC view ISBD view

La Educación cívico social en el segundo ciclo de la educación infantil análisis comparado de las propuestas administrativas y formación del profesorado Gil Cantero, Fernando

By: Gil Cantero, Fernando.
Contributor(s): Gil Cantero, Fernando.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Aprender a ser.Publisher: Bilbao Desclée de Brouwer 2000Description: 133 p.ISBN: 84-330-1536-2.Subject(s): Ciutadania | Civisme | Currículum vitae | Educació infantil | Formació del professoratSummary: L'educació s'ha de començar pel principi. Si la ciutadania 'legal' comença, a Espanya, als divuit anys, la ciutadania 'educativa' ha de començar molt més abans. Els estudiants i alumnes han d'aprendre a ser ciutadans democràtics i els mestres i professors han de ser mediadors i intèrprets dels esdeveniments cívics. Aquest llibre pretén col·laborar en aquesta direcció considerant, principalment, les possibilitats de què l’educació cívico-social comenci en l’educació infantil. (Autor/MG)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Edu (Browse shelf) Available 1310

L'educació s'ha de començar pel principi. Si la ciutadania 'legal' comença, a Espanya, als divuit anys, la ciutadania 'educativa' ha de començar molt més abans. Els estudiants i alumnes han d'aprendre a ser ciutadans democràtics i els mestres i professors han de ser mediadors i intèrprets dels esdeveniments cívics. Aquest llibre pretén col·laborar en aquesta direcció considerant, principalment, les possibilitats de què l’educació cívico-social comenci en l’educació infantil. (Autor/MG)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha