Normal view MARC view ISBD view

La Educación especial en la escuela integrada una perspectiva desde la diversidad Puigdellívol, Ignasi

By: Puigdellívol, Ignasi.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Serie educación especial 124.Publisher: Barcelona Graó 1998Description: 404 p.ISBN: 84-7827-182-1.Subject(s): Agrupament | Alumnes | Atenció a la diversitat | Trastorns de l'aprenentatge | Discapacitats | Educació especial | Educació inclusiva | Integració escolar | Treball en equipSummary: Aquest llibre està dirigit als professionals interessats per les implicacions que l'atenció a la diversitat té a l'orientació i funcionament dels centres educatius. L'autor exposa, en tres parts successives, les actuacions que propicien l'atenció a la diversitat i a les necessitats educatives especials de l'alumnat que les presenta. La primera part està destinada a l'anàlisi de l'atenció a la diversitat en els centres educatius. A la segona part, l'autor se centra en el procés d'aprenentatge i en les dificultats que es presenten més habitualment, i a la tercera part, es tracten els processos d'integració dels alumnes amb discapacitat. El text conclou amb una anàlisi de la innovació didàctica requerida i estimulada pels processos d'integració als que s'ha fet referència. (Autor/MB)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Edu (Browse shelf) Available 1366

Aquest llibre està dirigit als professionals interessats per les implicacions que l'atenció a la diversitat té a l'orientació i funcionament dels centres educatius. L'autor exposa, en tres parts successives, les actuacions que propicien l'atenció a la diversitat i a les necessitats educatives especials de l'alumnat que les presenta. La primera part està destinada a l'anàlisi de l'atenció a la diversitat en els centres educatius. A la segona part, l'autor se centra en el procés d'aprenentatge i en les dificultats que es presenten més habitualment, i a la tercera part, es tracten els processos d'integració dels alumnes amb discapacitat. El text conclou amb una anàlisi de la innovació didàctica requerida i estimulada pels processos d'integració als que s'ha fet referència. (Autor/MB)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha