Normal view MARC view ISBD view

Educación para la ciudadanía un enfoque basado en el desarrollo de competencias transversales Marco Stiefel, Berta (coord.)

By: Marco Stiefel, Berta.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Apuntes I.E.P.S. 67.Publisher: Madrid Narcea 2002Description: 86 p.Subject(s): Alumnes | Ciutadania | Conflictes socials | Convivència | Experiències educatives | Innovació educativa | Mediació escolar | Mestres | Pedagogia | Recursos educatiusSummary: Aquesta publicació és una proposta d'acció ciutadana per a l'àmbit escolar, inscrita en el marc d'una escola oberta als diferents entorns. Hi ha països en els que existeix un programa d'educació per a la ciutadania com a matèria del currículum, aquest no és el cas d'Espanya. L'aplicació de l'educació per a la ciutadania no pot donar-se de manera aïllada ja que requereix certs ambients de l'estructura escolar. En primer lloc, el sistema organitzatiu i les metodologies de l'aula, en segon terme, el conjunt 'actuacions i manera de fer del professorat i tercer i últim, els climes o ambients educatius. El text és el fruit del treball en equip. S'inclou al final del mateix, una experiència realitzada en un centre educatiu que, des de la seva realitat, aposta per a la construcció d'una ciutadania europea, oberta i universal.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Edu (Browse shelf) Available 1412

Aquesta publicació és una proposta d'acció ciutadana per a l'àmbit escolar, inscrita en el marc d'una escola oberta als diferents entorns. Hi ha països en els que existeix un programa d'educació per a la ciutadania com a matèria del currículum, aquest no és el cas d'Espanya. L'aplicació de l'educació per a la ciutadania no pot donar-se de manera aïllada ja que requereix certs ambients de l'estructura escolar. En primer lloc, el sistema organitzatiu i les metodologies de l'aula, en segon terme, el conjunt 'actuacions i manera de fer del professorat i tercer i últim, els climes o ambients educatius. El text és el fruit del treball en equip. S'inclou al final del mateix, una experiència realitzada en un centre educatiu que, des de la seva realitat, aposta per a la construcció d'una ciutadania europea, oberta i universal.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha