Normal view MARC view ISBD view

Educación y poder Apple, Michael W.

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Paidós 1997Description: 209 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Comunitats d'aprenentatge | Cultura | Currículum vitae | Democràcia | Economia | Igualtat d'oportunitats | Educació especial | Gestió escolar | Currículums (Ensenyament) | Política cultural | Política educativa | Sistema | Educació en valorsSummary: Quina és la relació entre l'educació i la societat de l'abundància? Qui planifica, en últim terme, com s'organitzen la majoria de les línies en les escoles, els plans d'estudi i l'ensenyament pràctic? Aquestes són preguntes fàcils de plantejar, però difícils de respondre. Aquesta obra és un pas més en l'intent de prendre en consideració les preguntes i respostes possibles. És la continuació del llibre, 'Ideologia i currículum', del mateix autor i s'endinsa en les estructures i relacions entre educació, economia, govern i cultura que ens controlen i aconsegueixen en conseqüència una activitat democràtica.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Edu (Browse shelf) Available 20150605

Quina és la relació entre l'educació i la societat de l'abundància? Qui planifica, en últim terme, com s'organitzen la majoria de les línies en les escoles, els plans d'estudi i l'ensenyament pràctic? Aquestes són preguntes fàcils de plantejar, però difícils de respondre. Aquesta obra és un pas més en l'intent de prendre en consideració les preguntes i respostes possibles. És la continuació del llibre, 'Ideologia i currículum', del mateix autor i s'endinsa en les estructures i relacions entre educació, economia, govern i cultura que ens controlen i aconsegueixen en conseqüència una activitat democràtica.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha