Normal view MARC view ISBD view

Educar en la era mediática una realidad virtual Gómez Segura, Eugenio

By: Gómez Segura, Eugenio.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Bellaterra Bellaterra 2003Description: 105 p.Subject(s): Democràcia | Educació i lleure | Fracàs escolar | Internet | Jocs educatius | Llenguatge i llengües | Mitjans de comunicació de massa | Socialització | Televisió | Teoria de l'educació | Tecnologia de la informacióSummary: L'educació ha vist com allò mediàtic proposa una millora de les antigues eines pedagògiques per a apropar-nos a un nou ideal educatiu i democràtic. En l'actualitat, però, també s'adverteix un desconcertant augment del fracàs escolar i s'estén la sensació de que l'escola ja no és un lloc adequat per a socialitzar-se correctament ni per a desenvolupar el pensament. Aquest assaig presenta una anàlisi d'aquesta nova percepció i del procés que ha portat a preferir el teleoci i la telecultura com a font d'educació i informació en detriment de les aules, i mostra com de tot això podria derivar-se una degradació del sistema de valors basat en l'enriquiment personal continuat com a fonament d'un intel·ligent amor propi.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Edu (Browse shelf) Available 1485

L'educació ha vist com allò mediàtic proposa una millora de les antigues eines pedagògiques per a apropar-nos a un nou ideal educatiu i democràtic. En l'actualitat, però, també s'adverteix un desconcertant augment del fracàs escolar i s'estén la sensació de que l'escola ja no és un lloc adequat per a socialitzar-se correctament ni per a desenvolupar el pensament. Aquest assaig presenta una anàlisi d'aquesta nova percepció i del procés que ha portat a preferir el teleoci i la telecultura com a font d'educació i informació en detriment de les aules, i mostra com de tot això podria derivar-se una degradació del sistema de valors basat en l'enriquiment personal continuat com a fonament d'un intel·ligent amor propi.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha