Normal view MARC view ISBD view

Educar l'infant a l'escola bressol Goldschmied, Elinor

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 31.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1998Description: 205 p.ISBN: 84-89149-54-2.Subject(s): Educació infantil | Escoles bressol | ProfessorsSummary: L'escola bressol és una institució on s'ha de produir, i de fet ja s'hi produeix, una transformació fonamental. Es consolida el concepte d'escola bressol com a centre de barri per a l'atenció dels nadons i infants: tothom s'hi haurà d'implicar amb la col·laboració més estreta possible. La finalitat d'aquest llibre és contribuir de manera pràctica a la composició de l'objectiu de fer assimilar els nous coneixements en la realitat de cada dia i aconseguir-ne un canvi, sobretot per garantir als infants unes relacions estables i satisfactòries amb els adults i uns estímuls vius i apropiats gràcies al joc i als suggeriments per a la construcció de joguines construïdes amb material de deixalles.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Edu (Browse shelf) Available 20150611

L'escola bressol és una institució on s'ha de produir, i de fet ja s'hi produeix, una transformació fonamental. Es consolida el concepte d'escola bressol com a centre de barri per a l'atenció dels nadons i infants: tothom s'hi haurà d'implicar amb la col·laboració més estreta possible. La finalitat d'aquest llibre és contribuir de manera pràctica a la composició de l'objectiu de fer assimilar els nous coneixements en la realitat de cada dia i aconseguir-ne un canvi, sobretot per garantir als infants unes relacions estables i satisfactòries amb els adults i uns estímuls vius i apropiats gràcies al joc i als suggeriments per a la construcció de joguines construïdes amb material de deixalles.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha