Normal view MARC view ISBD view

Efectos de la educación infantil Osborn, A. F. ; Melbank, J. E.

By: Osborn, Alex F.
Contributor(s): Melbank, J. E.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid La Muralla 1992Description: 342 p.Subject(s): Avaluació dels alumnes | Currículum vitae | Educació infantil | Educació internacional | Escoles bressol | Ludoteques | Relació família escolaSummary: En aquest llibre es descriu un estudi sobre l'educació preescolar a Gran Bretanya i es pretén trobar una resposta a la controvèrsia sobre si existeixen realment beneficis educatius al llarg termini entre els nens que assisteixen a algun tipus d'institució. L'objectiu d'aquest llibre és realitzar una avaluació de les guarderies i escoles infantils normals. D'acord amb els descobriments de l'estudi, els nens que assisteixen a centres d'educació preescolar van aconseguir millors puntuacions en les proves realitzades als 5 i 10 anys, en comparació amb els que no van assistir als centres. Aquestes dades es van sotmetre a una sèrie d'anàlisis que constitueixen un intent sistemàtic d'explicar aquestes diferències per mitjà d'estadístiques que tinguessin en compte la quantitat de desigualtats familiars i socials entre els nens.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 Efe (Browse shelf) Available 20150614

En aquest llibre es descriu un estudi sobre l'educació preescolar a Gran Bretanya i es pretén trobar una resposta a la controvèrsia sobre si existeixen realment beneficis educatius al llarg termini entre els nens que assisteixen a algun tipus d'institució. L'objectiu d'aquest llibre és realitzar una avaluació de les guarderies i escoles infantils normals. D'acord amb els descobriments de l'estudi, els nens que assisteixen a centres d'educació preescolar van aconseguir millors puntuacions en les proves realitzades als 5 i 10 anys, en comparació amb els que no van assistir als centres. Aquestes dades es van sotmetre a una sèrie d'anàlisis que constitueixen un intent sistemàtic d'explicar aquestes diferències per mitjà d'estadístiques que tinguessin en compte la quantitat de desigualtats familiars i socials entre els nens.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha