Normal view MARC view ISBD view

Los Ejes transversales aprendizajes para la vida Reyzábal, María Victoria ; Sanz, Ana Isabel

By: Reyzábal, María Victoria.
Contributor(s): Sanz, Ana Isabel.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Escuela española 1995Description: 293 p.Subject(s): Currículum vitae | Educació ambiental | Educació per a la pau | Educació sanitària | Educació del consumidor | Educació primària | Educació sexual | Educació viària | Educació secundària obligatòria | Igualtat d'oportunitats | Transversalitat | Educació en valorsSummary: La dimensió transversal del currículum planteja reflexions que no són noves en el camp de la pedagogia, de la didàctica o inclús de la filosofia, però la seva particular aportació consisteix en fer explícites una sèrie d'aspiracions de canvi en la pràctica educativa i en el perfil del futur ciutadà, aglutinant-les i proporcionant un espai dins dels actuals dissenys curriculars que facilita el seu desenvolupament, tant teòric com a pràctic. Qualsevol debat sobre els continguts escolars fa referència també, implícita o explícitament, a les finalitats educatives i a les formes de transmissió del saber. En aquest sentit, per comprendre l'esperit dels dits eixos transversals es necessari reprendre els plantejaments quant a l'educació en valors i, per un altre al pensament sobre la globalitat del coneixement junt a la relació d'aquest amb les conductes.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Eje (Browse shelf) Available 1549

La dimensió transversal del currículum planteja reflexions que no són noves en el camp de la pedagogia, de la didàctica o inclús de la filosofia, però la seva particular aportació consisteix en fer explícites una sèrie d'aspiracions de canvi en la pràctica educativa i en el perfil del futur ciutadà, aglutinant-les i proporcionant un espai dins dels actuals dissenys curriculars que facilita el seu desenvolupament, tant teòric com a pràctic. Qualsevol debat sobre els continguts escolars fa referència també, implícita o explícitament, a les finalitats educatives i a les formes de transmissió del saber. En aquest sentit, per comprendre l'esperit dels dits eixos transversals es necessari reprendre els plantejaments quant a l'educació en valors i, per un altre al pensament sobre la globalitat del coneixement junt a la relació d'aquest amb les conductes.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha