Normal view MARC view ISBD view

Magribins a les aules el model de Vic a debat Carbonell Sebarroja, Jaume ; Simó, Núria ; Tort Bardolet, Antoni

Contributor(s): Simó, Núria | Universitat de Vic.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Interseccions 28.Publisher: Vic Eumo 2002Description: 254 p.ISBN: 84-9766-006-4.Subject(s): Activitats educatives | Centres docents concertats | Centres docents públics | Educació especial | Educació intercultural | Escolarització | Immigració | Integració escolar | Investigació educativa | Mapes escolars | Normalització lingüísticaSummary: A la primavera del 1997, i a instàncies de les autoritats municipals, el Departament d'Ensenyament decretava una modificació del mapa escolar de la ciutat de Vic, amb la fusió de quatre escoles públiques en dues i amb el compromís de totes les escoles de la ciutat, públiques i concertades, de participar en un procés de distribució de l'alumnat. Era la resposta a la transformació que les escoles i el conjunt del municipi vivien. Davant el continuat i intens flux migratori procedent fonamentalment del Magrib. Aquest procés va tenir un efecte mediàtic i fou un referent per a altres municipis. Aquest treball està basat en l'informe 'La fusió escolar a Vic. Anàlisi d'una proposta de política educativa per afrontar el repte de l'educació intercultural a l'àmbit municipal', del Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic. (Autor)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 12 Mag (Browse shelf) Available 20150617

A la primavera del 1997, i a instàncies de les autoritats municipals, el Departament d'Ensenyament decretava una modificació del mapa escolar de la ciutat de Vic, amb la fusió de quatre escoles públiques en dues i amb el compromís de totes les escoles de la ciutat, públiques i concertades, de participar en un procés de distribució de l'alumnat. Era la resposta a la transformació que les escoles i el conjunt del municipi vivien. Davant el continuat i intens flux migratori procedent fonamentalment del Magrib. Aquest procés va tenir un efecte mediàtic i fou un referent per a altres municipis. Aquest treball està basat en l'informe 'La fusió escolar a Vic. Anàlisi d'una proposta de política educativa per afrontar el repte de l'educació intercultural a l'àmbit municipal', del Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic. (Autor)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha