Normal view MARC view ISBD view

Aula d'acollida per a alumnes nouvinguts de l'IES Ramon de La Torre Escobar, Ana ; Luengo, Coro ; Pérez, M. José

By: Escobar, Ana.
Contributor(s): Fundació Jaume Bofill.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Finestra oberta 18.Publisher: Barcelona Fundació Jaume Bofill 2002Description: 89 p.Subject(s): Adolescència | Aprenentatge | Atenció a la diversitat | Aules d'acollida | Català | Coneixement de l'entorn | Currículum vitae | Experiències educatives | Família | Jornada escolar | Immigració | Escolarització | Integració escolar | Comunicació intercultural | MediacSummary: Comencen, les autores, per situar aquest IES de Torredembarra i explicar com va sorgir la idea de l'aula d'acollida i quins eren els objectius del seu programa. Es van fer un seguit de preguntes, entre elles: Què es troba un alumne quan arriba a l'institut? Què és l'ESO i com s'organitza per poder atendre la diversitat d'alumnes escolaritzats? En què consisteix l'atenció a la diversitat? Qui hi intervé? Què consideraven un nou vingut? Com incorporar-lo a un nivell? Què ha de fer la família de l'alumne? El Pla d'acollida: el tutor, el grup classe, els horaris del alumnes, els professors d'aquesta aula i els seus horaris, les hores d'aula ordinària, la metodologia, els materials i una completa informació del procés d'escolarització d'aquests alumnes en cadascun dels trimestres.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 12 Aul (Browse shelf) Available 20150631

Comencen, les autores, per situar aquest IES de Torredembarra i explicar com va sorgir la idea de l'aula d'acollida i quins eren els objectius del seu programa. Es van fer un seguit de preguntes, entre elles: Què es troba un alumne quan arriba a l'institut? Què és l'ESO i com s'organitza per poder atendre la diversitat d'alumnes escolaritzats? En què consisteix l'atenció a la diversitat? Qui hi intervé? Què consideraven un nou vingut? Com incorporar-lo a un nivell? Què ha de fer la família de l'alumne? El Pla d'acollida: el tutor, el grup classe, els horaris del alumnes, els professors d'aquesta aula i els seus horaris, les hores d'aula ordinària, la metodologia, els materials i una completa informació del procés d'escolarització d'aquests alumnes en cadascun dels trimestres.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha