Normal view MARC view ISBD view

Emociones y educación qué son y cómo intervenir desde la escuela Adam, Eva

By: Adam, Eva.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Claves para la innovación educativa 23.Publisher: Barcelona@@Caracas Graó@@Laboratorio educativo 2003Description: 126 p.ISBN: 84-7827-313-1.Subject(s): Activitats complementàries | Adolescència | Alumnes | Autoestima | Avaluació dels alumnes | Educació | Educació infantil | Educació primària | Emocions | Educació secundària obligatòria | Informe Delors | Intel·ligència emocional | Mestres | Mètodes educatiusSummary: Després de les conclusions de l'Informe de la Comissió per a l'educació del Segle XXI (Informe Delors, 1996) s'ha posat de manifest la importància d'aprendre a ser en relació als altres. La importància de connectar el raonament amb l'emoció està de moda, a més de ser una eina important en tot procés d'aprenentatge. El llibre ofereix reflexiones i experiències realitzades en les aules d'educació infantil, primària i secundària. Les vivències emocionals i afectives són el motor de la vida i de les relacions i per tant haurien de ser, també, el motor de l'educació.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 32 Emo (Browse shelf) Available 20150632

Després de les conclusions de l'Informe de la Comissió per a l'educació del Segle XXI (Informe Delors, 1996) s'ha posat de manifest la importància d'aprendre a ser en relació als altres. La importància de connectar el raonament amb l'emoció està de moda, a més de ser una eina important en tot procés d'aprenentatge. El llibre ofereix reflexiones i experiències realitzades en les aules d'educació infantil, primària i secundària. Les vivències emocionals i afectives són el motor de la vida i de les relacions i per tant haurien de ser, també, el motor de l'educació.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha