Normal view MARC view ISBD view

Emocions Abeyà, Elisabet ; Díez, M. Carmen ; Gómez, Pitti

By: Abeyà, Elisabet.
Contributor(s): Gómez, Pitti.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 42.Publisher: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2002Description: 84 p.Subject(s): Aprenentatge | Educació afectiva | Educació emocional | Educació infantilSummary: Les emocions es podria dir que estan de moda en el món de l'educació. En aquest treball es fa evident la vida del parvulari dinàmic, creatiu i sense prejudicis, que cada dia descobreix com els infants construeixen els seus coneixements i les seves emocions. La riquesa de la vida dels nens i nenes i el seu desig de conèixer i entendre's es posa immediatament de manifest, només cal ajudar que els menuts es puguin expressar. La relació entre emocions i coneixement s'estén a tot el conjunt d'aprenentatges que s'han d'assolir i intervenen - les emocions - en l'adquisició de les competències que progressivament s'han d'assolir.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 32 Emo (Browse shelf) Available 1595

Les emocions es podria dir que estan de moda en el món de l'educació. En aquest treball es fa evident la vida del parvulari dinàmic, creatiu i sense prejudicis, que cada dia descobreix com els infants construeixen els seus coneixements i les seves emocions. La riquesa de la vida dels nens i nenes i el seu desig de conèixer i entendre's es posa immediatament de manifest, només cal ajudar que els menuts es puguin expressar. La relació entre emocions i coneixement s'estén a tot el conjunt d'aprenentatges que s'han d'assolir i intervenen - les emocions - en l'adquisició de les competències que progressivament s'han d'assolir.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha