Normal view MARC view ISBD view

Ensenyar i aprendre un diàleg amb el futur l'aproximació de Vigotski Fichtner, Bernd

Contributor(s): Vigotski, Lev S.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Temes d'infància 3.Publisher: Barcelona Rosa Sensat 2000Description: 43 p.Subject(s): Aprenentatge constructivista | Aprenentatge cooperatiu | Comunitats d'aprenentatge | Didàctica | Ensenyament individualitzat | Igualtat d'oportunitats | Pedagogia | Psicologia | Psicologia de l'educacióSummary: Mostra el pensament de Vigotski i el tema ensenyar-aprendre. Possiblement el pensament de Vigotski sigui el més actual, considerat i debatut dels vells pensaments psicopedagògics del segle XX. Conceptes com els de la zona de desenvolupament proximal, el diàleg entre el nen i el seu futur, i el veure, reconèixer i considerar a cada nen com un ser únic i irrepetible són de gran transcendència per al treball diari a l'escola. Ensenyar i aprendre, el tema central del llibre, es mostra amb una concepció de reciprocitat, de diàleg, de col·laboració, en un sistema viu de relacions, com un tot indissociable. L'autor apropa amb passió i coneixement les idees fortes del pensament de Vigotski, fent conèixer la seva personalitat, el seu temps i les diverses censures que ha patit la seva obra alhora que formula els interrogants que són al moll de l'os d'una o altra concepció educativa.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Ens (Browse shelf) Available 1655

Mostra el pensament de Vigotski i el tema ensenyar-aprendre. Possiblement el pensament de Vigotski sigui el més actual, considerat i debatut dels vells pensaments psicopedagògics del segle XX. Conceptes com els de la zona de desenvolupament proximal, el diàleg entre el nen i el seu futur, i el veure, reconèixer i considerar a cada nen com un ser únic i irrepetible són de gran transcendència per al treball diari a l'escola. Ensenyar i aprendre, el tema central del llibre, es mostra amb una concepció de reciprocitat, de diàleg, de col·laboració, en un sistema viu de relacions, com un tot indissociable. L'autor apropa amb passió i coneixement les idees fortes del pensament de Vigotski, fent conèixer la seva personalitat, el seu temps i les diverses censures que ha patit la seva obra alhora que formula els interrogants que són al moll de l'os d'una o altra concepció educativa.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha