Normal view MARC view ISBD view

Los Equipos de orientación educativa y psicopedagógica el asesoramiento a centros escolares Nieto Cano, José Miguel ; Botías Pelegrín, Francisco

By: Nieto Cano, José Miguel.
Contributor(s): Botías Pelegrín, Francisco | Equips d'Assessorament Psicopedagògic (EAP).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Ariel 2000Description: 266 p.Subject(s): Didàctica | Educació primària | Orientació escolar | Psicologia de l'educació | Reforma educativaSummary: El recolzament als centres escolars ha experimentat canvis de diversa índole en les dues últimes dècades. Bona part d'ells obeeixen a factors polítics i econòmics que regeixen el sistema educatiu. Però, també, és objecte de reorientacions atentes a la necessitat de identificar i elaborar models que facin d'aquesta activitat alguna cosa significativa i rellevant per a tots els seus potencials destinataris (professorat, alumne, famílies). En un moment com l'actual, on el traspàs de transferències educatives està afectant directament a tot l'estat espanyol, la present obra es planteja com un document rellevant a l'hora de prendre decisions sobre la nova ordenació d'aquests serveis, precisament en la recerca d'una nova configuració i justificació de textos de models d'assessorament extern als centes. Amb la intenció de dotar de continuïtat els processos assessors, es fa eco de les experiències passades.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Equ (Browse shelf) Available 1703

El recolzament als centres escolars ha experimentat canvis de diversa índole en les dues últimes dècades. Bona part d'ells obeeixen a factors polítics i econòmics que regeixen el sistema educatiu. Però, també, és objecte de reorientacions atentes a la necessitat de identificar i elaborar models que facin d'aquesta activitat alguna cosa significativa i rellevant per a tots els seus potencials destinataris (professorat, alumne, famílies). En un moment com l'actual, on el traspàs de transferències educatives està afectant directament a tot l'estat espanyol, la present obra es planteja com un document rellevant a l'hora de prendre decisions sobre la nova ordenació d'aquests serveis, precisament en la recerca d'una nova configuració i justificació de textos de models d'assessorament extern als centes. Amb la intenció de dotar de continuïtat els processos assessors, es fa eco de les experiències passades.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha