Normal view MARC view ISBD view

Escuela pública y sociedad neoliberal Angulo Rasco, Félix

By: Angulo Rasco, Félix.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Educación, crítica & debate.Publisher: Madrid@@Buenos Aires Miño y Dávila 1999Edition: 2a ed.Description: 173 p.ISBN: 84-923478-4-8.Subject(s): Atenció a la diversitat | Centres docents públics | Educació intercultural | Marginació social | Llibertat | Multiculturalisme | SocietatSummary: Reuneix les ponències presentades en les IX Jornades de Formació del Professorat, sota el lema 'Escuela pública y atención a la diversidad'. Es debat el dret de tots i totes a una educació de qualitat. L'escola acull persones (i per tant interessos, cultures, necessitats) amb més diferències que similituds. Atendre la diversitat, des d'aquest punt de vista, consisteix en constatar que la realitat és diversa, per a definir a continuació el tema educatiu com una ajuda organitzada socialment per a acceptar i permetre l'accés a la cultura de totes les persones, compensant les dificultats derivades de la desigualtat.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Esc (Browse shelf) Available 1767

Reuneix les ponències presentades en les IX Jornades de Formació del Professorat, sota el lema 'Escuela pública y atención a la diversidad'. Es debat el dret de tots i totes a una educació de qualitat. L'escola acull persones (i per tant interessos, cultures, necessitats) amb més diferències que similituds. Atendre la diversitat, des d'aquest punt de vista, consisteix en constatar que la realitat és diversa, per a definir a continuació el tema educatiu com una ajuda organitzada socialment per a acceptar i permetre l'accés a la cultura de totes les persones, compensant les dificultats derivades de la desigualtat.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha