Normal view MARC view ISBD view

Compartir escola és possible una escola compartida a Granollers? Armengol, Conxita

By: Armengol, Conxita.
Contributor(s): Projecte Educatiu de Ciutat.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Beca Maria Gaja.Publisher: Granollers Ajuntament de Granollers 2004Description: 73 p.Subject(s): Acolliment familiar | Atenció a la diversitat | Ciutadania | Ciutats | Ciutat educadora | Civisme | Consells escolars | Contes | Diàleg | Edificis escolars | Educació afectiva | Educació compensatòria | Educació emocional | Educació i lleure | Educació inclusiva | EducaSummary: L'any 1999 el Consell Escolar Municipal va promoure la creació de la beca Maria Gaja a projectes didàctics en valors cívics, amb la finalitat d'incentivar els projectes educatius que amb voluntat d'innovació ededucativa fomentin el respecte per l'entorn i per l'altre: els valors cívics i els democràtics. Uns projectes que volen potenciar una presa d'actituds positiva vers: la solidaritat, la justícia i la valoració positiva cap a la diferència de les persones i dels pobles. Aquest és el primer treball premiat amb el qual s'inicia la col·lecció.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 12 Com (Browse shelf) Available 1803

L'any 1999 el Consell Escolar Municipal va promoure la creació de la beca Maria Gaja a projectes didàctics en valors cívics, amb la finalitat d'incentivar els projectes educatius que amb voluntat d'innovació ededucativa fomentin el respecte per l'entorn i per l'altre: els valors cívics i els democràtics. Uns projectes que volen potenciar una presa d'actituds positiva vers: la solidaritat, la justícia i la valoració positiva cap a la diferència de les persones i dels pobles. Aquest és el primer treball premiat amb el qual s'inicia la col·lecció.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha