Normal view MARC view ISBD view

Estrategias para el desarrollo de la inteligencia recursos basados en el programa CIEP Riart Vendrell, Joan ; Soler, María

By: Riart Vendrell, Joan.
Contributor(s): Soler, Maria.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Aula práctica primaria.Publisher: Barcelona CEAC 2004Description: 253 p.ISBN: 84-329-8666-6.Subject(s): Constructivisme (Educació) | Desenvolupament infantil | Psicologia del desenvolupament | Educació psicomotriu | Desenvolupament social | Intel·ligència | Intel·ligència emocional | Memòria | Memòries d'activitats | Programes de formacióSummary: El llibre presenta el disseny d’un programa de desenvolupament global de la intel·ligència basat en una concepció de base neurològica. CIEP (Construcció de la intel·ligència en l'educació primària). S’estructura en tres parts: la primera està centrada en el treball dels sentits i de la memòria; la segona, en el treball que estimula les àrees cerebrals corticals i límbiques i la tercera, en el treball de les grans activitats intel·lectuals i la metacognició. Inclou molts exemples pràctics de com aplicar el programa a cada cicle de primària. (Autor/OL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 30 Est (Browse shelf) Available 20150657

El llibre presenta el disseny d’un programa de desenvolupament global de la intel·ligència basat en una concepció de base neurològica. CIEP (Construcció de la intel·ligència en l'educació primària). S’estructura en tres parts: la primera està centrada en el treball dels sentits i de la memòria; la segona, en el treball que estimula les àrees cerebrals corticals i límbiques i la tercera, en el treball de les grans activitats intel·lectuals i la metacognició. Inclou molts exemples pràctics de com aplicar el programa a cada cicle de primària. (Autor/OL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha