Normal view MARC view ISBD view

Estrategias para mejorar el rendimiento académico de los adolescentes Adell, Marc Antoni

By: Adell, Marc Antoni.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Anaya 2002Description: 273 p.Subject(s): Absentisme escolar | Activitats culturals | Adolescència | Alcoholisme | Alumnes | Autoestima | Bilingüisme | Dinàmica de grups | Drogoaddicció  | Experiències educatives | Família | Fracàs escolar | Innovació educativa | Integració escolar | Intel·ligència | MestresSummary: El llibre tracta del desenvolupament d'un model d'integració racional que estudia les correlacions entre els factors que són necessaris en la predicció i millora de l'èxit escolar. S'ofereixen propostes d'intervenció amb exemples i activitats que permeten millorar el rendiment acadèmic dels estudiants preadolescents i adolescents, partint del principi que els resultats favorables o contraris al rendiment no es deuen solament a les capacitats dels alumnes. També s'ha de considerar com intervé el professor a classe, sobre què programes i mètodes treballa, amb quin context familiar compte i l'entorn sociocultural que mediatitza l'acció educativa. Tots els interessats, pares, educadors, psicólegs, estudiants de psicologia, etc, tenen aquí un material de gran ajuda en l'optimització dels resultats escolars a través del creixement personal i la maduració dels alumnes.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Est (Browse shelf) Available 20150660

El llibre tracta del desenvolupament d'un model d'integració racional que estudia les correlacions entre els factors que són necessaris en la predicció i millora de l'èxit escolar. S'ofereixen propostes d'intervenció amb exemples i activitats que permeten millorar el rendiment acadèmic dels estudiants preadolescents i adolescents, partint del principi que els resultats favorables o contraris al rendiment no es deuen solament a les capacitats dels alumnes. També s'ha de considerar com intervé el professor a classe, sobre què programes i mètodes treballa, amb quin context familiar compte i l'entorn sociocultural que mediatitza l'acció educativa. Tots els interessats, pares, educadors, psicólegs, estudiants de psicologia, etc, tenen aquí un material de gran ajuda en l'optimització dels resultats escolars a través del creixement personal i la maduració dels alumnes.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha