Normal view MARC view ISBD view

Estrategias y recursos didácticos en la escuela rural Boix Tomàs, Roser

By: Boix Tomàs, Roser.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Materiales para la innovación educativa 11.Publisher: Barcelona Graó 1995Description: 139 p.ISBN: 84-7827-120-1.Subject(s): Atenció a la diversitat | Currículum vitae | Escoles | Formació del professorat | Mètodes educatius | Qualitat de l'educació | Recursos educatius | Reforma educativa | Sistema educatiu | Treball en equip | Medi ruralSummary: L'escola rural és una institució educativa que té com a suport el mitjà i la cultura rurals i que es caracteritza per tenir una estructura organitzada heterogèniament i singular, a més d'una configuració pedagògic-didàctica multidimensional. El fet de viure al camp no es limita només al marc agrari sinó que comprèn també un conjunt d'activitats molt diverses: ramaderia, explotació forestal, artesania, petita i gran indústria, comerç i serveis. Els conceptes demogràfics, econòmics, geogràfics i socioculturals permeten dirigir aquest concepte cap el sector d'estadística, activitats ocupacionals, espais i característiques tradicionals.(Autor/MB)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)

L'escola rural és una institució educativa que té com a suport el mitjà i la cultura rurals i que es caracteritza per tenir una estructura organitzada heterogèniament i singular, a més d'una configuració pedagògic-didàctica multidimensional. El fet de viure al camp no es limita només al marc agrari sinó que comprèn també un conjunt d'activitats molt diverses: ramaderia, explotació forestal, artesania, petita i gran indústria, comerç i serveis. Els conceptes demogràfics, econòmics, geogràfics i socioculturals permeten dirigir aquest concepte cap el sector d'estadística, activitats ocupacionals, espais i característiques tradicionals.(Autor/MB)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha