Normal view MARC view ISBD view

Estratègies d'acció per a l'elaboració del projecte curricular de centre Gairín Sallán, Joaquín (coord.)

Contributor(s): Projecte curricular de centre (PCC).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Bellaterra Institut de Ciències de l'Educació de la UAB 1996Description: 96 p.Subject(s): Disseny curricular | Educació infantil | Educació primària | Gestió escolarSummary: El Projecte Curricular de Centre apareix com l'opció que ha d'assumir tot el sistema educatiu, els centres i els professors. La determinació del nivell d'autonomia que han de tenir les institucions, la delimitació de funcions que ha de complir el centre educatiu i la clarificació del paper que ha d'executar el professor són concrecions molt necessàries per a la construcció curricular. Elaborar el PCC pot ser també una oportunitt perquè el professorat revisi els plantejaments, afronti els problemes, innovi, etc. El fet d'impulsar la realització de projectes curriculars no és tan sols un acte administratiu i burocràtic o conseqüència i necessitat d'un model d'escola; és l'oportunitat d'impulsar el treball en equip del professorat o, en definitiva, fer possible l'acció professionalitzadora.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 Est (Browse shelf) Available 20150662

El Projecte Curricular de Centre apareix com l'opció que ha d'assumir tot el sistema educatiu, els centres i els professors. La determinació del nivell d'autonomia que han de tenir les institucions, la delimitació de funcions que ha de complir el centre educatiu i la clarificació del paper que ha d'executar el professor són concrecions molt necessàries per a la construcció curricular. Elaborar el PCC pot ser també una oportunitt perquè el professorat revisi els plantejaments, afronti els problemes, innovi, etc. El fet d'impulsar la realització de projectes curriculars no és tan sols un acte administratiu i burocràtic o conseqüència i necessitat d'un model d'escola; és l'oportunitat d'impulsar el treball en equip del professorat o, en definitiva, fer possible l'acció professionalitzadora.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha