Normal view MARC view ISBD view

Evaluación de acciones formativas los cuatro niveles Kirkpatrick, Donald L.

Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona Gestión 2000 2003Description: 357 p.ISBN: 84-8088-943-8.Subject(s): Aprenentatge | Aprenentatge cooperatiu | Aprenentatge productiu | Aprenentatge significatiu | Avaluació dels alumnes | Avaluació dels professors | Avaluació de l'Educació | Conducta | Violència | Relacions humanes | FormacióSummary: El model Kirkpatrick d’avaluació de la formació s’ha manifestat com una referència important, és el model més utilitzat per avaluar les accions formatives a l’empresa, l’administració pública i el món acadèmic. L’autor ofereix principis i directrius a seguir amb molts exemples representatius de cada pas del procés. Aquest llibre presenta un model pràctic i fiable per augmentar l’eficàcia de la formació mitjançant l’avaluació. Analitza a fons els quatre nivells d’avaluació: la reacció dels participants, el canvi de conducta, l’aprenentatge i la contribució de la formació als resultats de l’organització.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Eva (Browse shelf) Available 1880

El model Kirkpatrick d’avaluació de la formació s’ha manifestat com una referència important, és el model més utilitzat per avaluar les accions formatives a l’empresa, l’administració pública i el món acadèmic. L’autor ofereix principis i directrius a seguir amb molts exemples representatius de cada pas del procés. Aquest llibre presenta un model pràctic i fiable per augmentar l’eficàcia de la formació mitjançant l’avaluació. Analitza a fons els quatre nivells d’avaluació: la reacció dels participants, el canvi de conducta, l’aprenentatge i la contribució de la formació als resultats de l’organització.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha