Normal view MARC view ISBD view

Evaluación del rendimiento, evaluación del aprendizaje Fernández Sierra, Juan (coord.)

By: Fernández Sierra, Juan.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Sociedad, cultura y educación 5.Publisher: Madrid Akal 2002Description: 274 p.ISBN: 84-460-1978-7.Subject(s): Alumnes | Aprenentatge | Aprenentatge significatiu | Avaluació dels alumnes | Educació secundària obligatòria | Informes tècnics | Investigació | Llenguatge i llengües | Matemàtica | Professors | Qualitat de l'educació | Reforma educativa | Rendiment escolar | SistSummary: El llibre tracta de descobrir si és correcte deduir, a partir de l’avaluació dels rendiments de l’alumnat, la qualitat, quantitat i naturalesa dels tipus d’aprenentatge que adquireix el jovent en el sistema educatiu. L’obra forma part de la col·lecció Societat, Cultura i Educació que pretén ser l’expressió escrita d’una acurada selecció dels cursos de la Universitat Internacional d’Andalusia. Els cursos tracten de temes rellevants i de gran actualitat, relacionats amb el desenvolupament social, científic i cultural de la societat contemporània.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 05 Eva (Browse shelf) Available 20150666

El llibre tracta de descobrir si és correcte deduir, a partir de l’avaluació dels rendiments de l’alumnat, la qualitat, quantitat i naturalesa dels tipus d’aprenentatge que adquireix el jovent en el sistema educatiu. L’obra forma part de la col·lecció Societat, Cultura i Educació que pretén ser l’expressió escrita d’una acurada selecció dels cursos de la Universitat Internacional d’Andalusia. Els cursos tracten de temes rellevants i de gran actualitat, relacionats amb el desenvolupament social, científic i cultural de la societat contemporània.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha