Normal view MARC view ISBD view

Filosofía de la educación Altarejos Masota, Francisco

Material type: materialTypeLabelBookSeries: Colección filosófica 154.Publisher: Pamplona Eunsa 2000Description: 250 p.ISBN: 84-313-1757-4.Subject(s): Acció educativa | Comunicació | Filosofia | Filosofia de l'educació | Hàbit d'aprenentatge | Llibertat | Teoria de l'educacióSummary: El coneixement de l’acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d’alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l’acció- sobre el perquè del que es fa. I quan es tracta de l’educació, és decisiu saber perquè es fa el que es fa. (Autor/MG)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Fil (Browse shelf) Available 1988

El coneixement de l’acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d’alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l’acció- sobre el perquè del que es fa. I quan es tracta de l’educació, és decisiu saber perquè es fa el que es fa. (Autor/MG)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha