Normal view MARC view ISBD view

Formación integral de los adolescentes educación personalizada y programa de desarrollo personal (PDP) Martínez Otero, Valentín

By: Martínez Otero, Valentín.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Ciencia. Serie psicología 238.Publisher: Madrid Fundamentos 2000Description: 347 p.ISBN: 84-245-0844-0.Subject(s): Adolescència | Autonomia (Ensenyament) | Batxillerat | Cooperació | Creativitat | Currículum vitae | Desenvolupament de la personalitat | Educació afectiva | Educació secundària obligatòria | Formació professional | Relació professor alumne | Educació en valorsSummary: L'educació és una realitat complexa sobre la que no hi ha acord. No obstant resulta curiòs que pràcticament tots parlen i creuen saber que és l'educació. Sovint es diu que l'educació va malament i per resoldre els problemes educatius es demanen més diners. Encara que són importants els aspectes quantitatius, està clar que no es resolen totes les dificultats. El capítol VIII correspòn al Programa de Desenvolupament Personal que s'ha dissenyat per ser aplicat en educació secundària i afavorir la formació humana de l'alumne, sobretot en les àrees de l'afectivitat i de la conducta, encara convenientment entreviada amb la vessant intelectual. Convé dir que l'avaluació inicial a la qual s'ha sotmès el programa permet presagiar un gran futur a aquest instrument d'intervenció psicopedagògic.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 30 For (Browse shelf) Available 2043

L'educació és una realitat complexa sobre la que no hi ha acord. No obstant resulta curiòs que pràcticament tots parlen i creuen saber que és l'educació. Sovint es diu que l'educació va malament i per resoldre els problemes educatius es demanen més diners. Encara que són importants els aspectes quantitatius, està clar que no es resolen totes les dificultats. El capítol VIII correspòn al Programa de Desenvolupament Personal que s'ha dissenyat per ser aplicat en educació secundària i afavorir la formació humana de l'alumne, sobretot en les àrees de l'afectivitat i de la conducta, encara convenientment entreviada amb la vessant intelectual. Convé dir que l'avaluació inicial a la qual s'ha sotmès el programa permet presagiar un gran futur a aquest instrument d'intervenció psicopedagògic.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha