Normal view MARC view ISBD view

La Formación y el desarrollo profesional del profesorado hacia una nueva cultura profesional Imbernón, Francesc

By: Imbernón, Francesc.
Contributor(s): UNESCO.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Biblioteca de aula 119.Publisher: Barcelona Graó 1997Description: 163 p.ISBN: 84-7827-106-6.Subject(s): Desenvolupament de la personalitat | Educació permanent | Formació del professorat | Investigació | Pedagogia | ProfessorsSummary: Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 07 For (Browse shelf) Available 2051

Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha