Normal view MARC view ISBD view

Formar a los dirigentes de la educación aprendizaje en la acción Pelletier, Guy

By: Pelletier, Guy.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid La Muralla 2003Description: 238 p.Subject(s): Aprenentatge | Avaluació de l'Educació | Consells escolars | Direcció de centres d'ensenyament | Formació del professorat | Gestió escolar | Mestres | Professors | Sistema educatiuSummary: La trama comú dels diferents capítols d'aquest llibre correspon a la formació dels dirigents de l'educació en l'acció, per l'acció i per a l'acció. De l'aplicació d'un programa d'avaluació dels centres docents a la direcció d'un pla de formació continuada per al personal de les escoles, de la realització de projectes d'innovació a l'autoanàlisi de les pràctiques de formació. De l'anàlisi crític de programes de formació de gestió de l'educació a l'enunciació formal dels coneixements pràctics i al reconeixement d'aquests sabers, el conjunt d'aquesta obra està consagrat als múltiples aspectes de la formació dels dirigents de l'educació.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 06 For (Browse shelf) Available 2057

La trama comú dels diferents capítols d'aquest llibre correspon a la formació dels dirigents de l'educació en l'acció, per l'acció i per a l'acció. De l'aplicació d'un programa d'avaluació dels centres docents a la direcció d'un pla de formació continuada per al personal de les escoles, de la realització de projectes d'innovació a l'autoanàlisi de les pràctiques de formació. De l'anàlisi crític de programes de formació de gestió de l'educació a l'enunciació formal dels coneixements pràctics i al reconeixement d'aquests sabers, el conjunt d'aquesta obra està consagrat als múltiples aspectes de la formació dels dirigents de l'educació.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha