Normal view MARC view ISBD view

Formar-se per informar-se Baró Llambies, Mònica ; Mañà Terré, Teresa

By: Baró Llambies, Mònica.
Contributor(s): Mañà Terré, Teresa.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Rosa Sensat. Didàctiques 41.Publisher: Barcelona Edicions 62 1994Description: 142 p.ISBN: 84-297-3770-7.Subject(s): Biblioteques escolars | Edificis escolars | Formació | Informació | Lectura | LiteraturaSummary: Aquest estudi, fruit de l'experiència de les autores, durant anys en una biblioteca escolar i del contacte directe amb els centres escolars a través de l'Amic del Paper, presenta un doble objectiu: Per una banda, facilitar als mestres recursos per a la utilització i optimització de les biblioteques dels centes i, per una altra, persuadir-los mitjançant aquest plantejament més global del que hauria de ser la biblioteca escolar, de la seva integració en la dinàmica d'escola.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 33 For (Browse shelf) Available 2060

Premi Rosa Sensat de Pedagogia, 1993

Aquest estudi, fruit de l'experiència de les autores, durant anys en una biblioteca escolar i del contacte directe amb els centres escolars a través de l'Amic del Paper, presenta un doble objectiu: Per una banda, facilitar als mestres recursos per a la utilització i optimització de les biblioteques dels centes i, per una altra, persuadir-los mitjançant aquest plantejament més global del que hauria de ser la biblioteca escolar, de la seva integració en la dinàmica d'escola.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha