Normal view MARC view ISBD view

Género y educación la escuela coeducativa Abad, M. Luisa

By: Abad, M. Luisa.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Claves para la innovación educativa 15.Publisher: Barcelona Graó 2002Description: 110 p.ISBN: 84-7827-277-1.Subject(s): Absentisme escolar | Aprenentatge | Atenció a la diversitat | Ciutadania | Coeducació | Conflictivitat escolar | Convivència | Cooperació | Crèdits (Ensenyament) | Currículum vitae | Dones | Dret a l'educació | Educació afectiva | Educació emocional | Educació infantilSummary: Malgrat que els més pessimistes (alguns dirien realistes) tenen dubtes, més o menys raonables, sobre el pes real de l’escola davant d’altres institucions o ens socialitzadors, com la família o la televisió, no per això s’ha de deixar de pensar que l’escola continua sent un dels agents més potents per transmetre una cultura, uns valors i uns procediments determinats. El centre escolar ha de possibilitar que les diferències, en aquest cas sexuals, no es converteixin en desigualtats. Dóna pautes per treballar la coeducació a les etapes d’infantil, primària i secundària. (Autor/AL)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 40 Gén (Browse shelf) Available 20150694

Malgrat que els més pessimistes (alguns dirien realistes) tenen dubtes, més o menys raonables, sobre el pes real de l’escola davant d’altres institucions o ens socialitzadors, com la família o la televisió, no per això s’ha de deixar de pensar que l’escola continua sent un dels agents més potents per transmetre una cultura, uns valors i uns procediments determinats. El centre escolar ha de possibilitar que les diferències, en aquest cas sexuals, no es converteixin en desigualtats. Dóna pautes per treballar la coeducació a les etapes d’infantil, primària i secundària. (Autor/AL)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha