Normal view MARC view ISBD view

Gestión académica de alumnos con necesidades educativas especiales Gómez Castro, José Luis

By: Gómez Castro, José Luis.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Madrid Escuela española 1998Description: 183 p.Subject(s): Atenció a la diversitat | Batxillerat | Educació especial | Educació secundària obligatòria | Formació professionalSummary: L'obra dóna resposta als diferents interrogants que es plantegen des dels centres educatius pel que fa a l'avaluació dels alumnes amb necessitats educatives especials, les possibles mesures d'ordenació acadèmica que poden adoptar-se, la manera de dur a terme les propostes curriculars desenvolupades per aquests alumnes i llur reflex en la documentació administrativa i acadèmica. Amb aquesta obra es pretén ajudar i informar tots els professionals de l'educació: equips directius, titulars de departaments d'orientació dels IES, professors de pedagogia terapèutica, de secundària i, en general, tots els qui treballen amb alumnes amb necessitats educatives especials.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Monografies Centre de Documentació de l'Àrea d'Atenció a les Persones
Mundet
Educació 10 Ges (Browse shelf) Available 20150700

L'obra dóna resposta als diferents interrogants que es plantegen des dels centres educatius pel que fa a l'avaluació dels alumnes amb necessitats educatives especials, les possibles mesures d'ordenació acadèmica que poden adoptar-se, la manera de dur a terme les propostes curriculars desenvolupades per aquests alumnes i llur reflex en la documentació administrativa i acadèmica. Amb aquesta obra es pretén ajudar i informar tots els professionals de l'educació: equips directius, titulars de departaments d'orientació dels IES, professors de pedagogia terapèutica, de secundària i, en general, tots els qui treballen amb alumnes amb necessitats educatives especials.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha